Overená cestovná kancelária – CK Solvex

naša vydarená dovolenka v Bulharsku a iných destináciách

Na dovolenku len s kvalitnou a overenou cestovkou: Vieme, prečo si vybrať SOLVEX!

Chystáte sa počas leta alebo prázdnin s rodinou na dovolenku? Na to, aby ste si ju užili bez komplikácií, myslite už pri výbere samotného zájazdu. Mnohých zlákajú ponuky „first“ alebo „ultra last minute“, no verte, že kvalita zájazdu a kúpa dovolenky vyžaduje oveľa viac ako len ušetrené financie. Pri kúpe dovolenky by ste mali vyberať cestovnú kanceláriu, ktorá je na trhu už niekoľko rokov a referencie jej klientov hovoria jasnou rečou. Ich spokojnosť by mala byť na prvom mieste. A nielen to!

Výber kvalitnej cestovnej kancelárie má veľa plusov

Okrem toho, že sa o vás pri kúpe a výbere zájazdu postará kvalitný a skúsený tím zamestnancov, je tiež veľkou výhodou, keď má kancelária v ponúkaných letoviskách svojich delegátov, na ktorých sa môžete v prípade potreby bez problémov obrátiť. CK Solvex je zárukou kvality, ktorú overil čas. Na trhu je totiž už celých sedemnásť rokov a je tiež hrdým majiteľom certifikátu kvality a dôveryhodnosti EN ISO 9001 : 2015. Kým iné kancelárie bojujú so zákazníkmi a prežitím, cestovná kancelária SOLVEX získala prestížne ocenenie – Pečať Bonity a je tiež riadnym členom Slovenskej asociácie cestovných kancelárií a cestovných agentúr.

Nezabudnuteľná dovolenka so SOLVEXOM

Máte v pláne navštíviť Bulharsko, Turecko, Čiernu Horu, Chorvátsko, Grécko, Taliansko či naše malebné Slovensko? CK Solvex s množstvom pobočiek po celom Slovensku vám dokáže nájsť vytúžený zájazd, na ktorom si dokonale oddýchnete. V Bulharsku dokonca zastrešuje najviac letovísk, aby ste si vybrali dovolenku presne podľa vašich predstáv ako stovky zákazníkov pred vami. Verným klientom ponúka CK Solvex extra zľavy a dokáže vám vytvoriť zájazd aj na splátky. Skúsenosti v cestovnom ruchu a stovky spokojných klientov robia z CK Solvex jednotku na trhu.

Tu môžete zverejňovať svoje príbehy z Vašich vydarených dovoleniek, príbehy, rady, recenzie, skúsenosti, návody, postrehy…
CK SOLVEX, Námestie SNP 15, Bratislava 811 06, 02/2100 2100, solvex@solvex.sk

Ďakujeme!

Prajem pekný dobrý deň!
V dňoch od 7.7. do 14.7.1015 som strávil dovolenku aj so svojou manželkou cez Vašu spoločnosť v Bulharsku – hotel Pliska – Slnečné pobrežie.
Ak budem môcť, tak osobne, teraz aspoň takýmto spôsobom chcem poďakovať za perfektne zorganizovanie všetkých služieb prostredníctvom Vašej CK Solvex.
Zhodou okolnosti aj perfektný let aj tam, aj späť, presne podľa plánu, perfektné služby Vašich delegátov, dobré ubytovanie, spokojnosť s personálom hotela, výborná strava!
Ďakujeme!

Dobry den

Dobry den,

chcem sa podakovat Vasej pracovnicke pani Gabriele Diheneščíkovej, zajazd do Bulharska sme si objednavali cez internet LM a komunikacia emailom bola neskutocne rychla. Cela objednavka aj s potvrdenim trvala do 5 minut. Pisem to pretoze sa mi uz stalo davnejsie viackrat, ze som poslal objednavku a CK sa mi neozvala cely den. Mozno sme rekorderi vasej CK, lebo v Bulharsku sme boli s Vami 8x :-). Pozname sa osobne s pani riaditelkou hotela, ktora nam tento rok velmi ochotne pomohla pri vybavovani sanitky rychlej pomoci. Hotel Pliska je cisty utulny hotel, s velmi milym personalom. Hanbit som sa musel vsak na ranajkach, ktore boli pestre a vyborne za dovolenkarov zo Slovenska, ktori chodili na ranajky s taskami a veselo si nabalovali z ranajok do tasiek, zrejme aby usetrili na obed. Pri tom ceny v restauraciach su ako u nas a aj nizsie. Len kazdy si tu svoju dobru restauraciu musi najst. Slovo dovolenka je odvodene od slova dovolit si a ak na to nemam tak radsej budem sediet doma. V Spanielsku to mali vyriesene s takymito „“odnasacmi jedla““ lepsie, s taskami nikoho na ranajky, obed alebo veceru nevpustili.  Este raz dakujem CK Slvex za skvelu dovolenku aj ked mi ju posledne dni pokazila choroba a na buduci rok sa opat tesim na stretnutie v Bulharsku.
S pozdravom Luboš

Luboš

Pozdravujeme z Banskej Stiavnice

Pozdravujeme z Banskej Stiavnice. 17.7 sme sa vratili z prekrasnej dovolenky v Bulharsku, kde sme boli v hoteli Viand. Boli sme maximalne spokojni a mozeme vrelo odporucat. Specialne sa chceme podakovat p. Lopcianskej za ustretovost, promtnost a profesionalitu pri rieseni nasich specifickych poziadaviek. Este raz dakujeme. Marcel a Lucka

Marcel a Lucka

Ešte raz vďaka.

Pozdravujem z Popradu. Roky využívame pre zabezpečenie nášho letného oddychu CK Hydrotour. S jednou – dvomi výnimkami, kedy sme využili CK SATUR. Tohto roku sme po prvýkrát využili služby Vašej cestovnej kancelárie. V sobotu, t. j. 18. 7. 2015 sme sa s dcérou vrátili z Beleku, hotel Susesi, s odletom 8. 7. z letiska Poprad – Tatry. Chceme Vám veľmi pekne poďakovať za absolutne perfektné zabezpečenie služieb, spojených s našim pobytom – od príchodu na hotel, cez stretnutie s Vašou pani delegátkou Ivanou – zástupkyňou Akay touru, ktorá na samý záver vyriešila aj „“komunikačný nesúlad““, ktorý nevznikol našou vinou, keď nás mikrobus Akay touru namiesto na terminál č. 2 priviezol na terminál č. 1. Obratom sa pre nás auto s veľkým ospravedlnením vrátilo a ona sa s nami bola ešte osobne rozlúčiť pri checkingu a ospravedlnila sa.
Škoda preškoda, že len odletové časy z letiska Poprad Tatry boli také, že sme stratili cca 2 dni – prišli sme neskôr poobede a odlietali sme o 9.20. Verili sme, že nám pani Ivana oznámi, že sa čas návratu posúva, ale takáto milá info nás nepočkala. 🙂 Toto však určite nie je Váš problém.
Minulý rok sme boli v Beleku v hoteli Gloria Golf, nuž teraz máme veľkú dilemu, kam sa vrátiť budúci rok.:)
V Turecku sme po piaty krát, stále sú to špičkové hotely a veríme, že sa tam opäť vrátime. Tentokrát určite s využitím služieb Vašej CK Solvex. Ste ozaj profesionáli.
Ešte raz vďaka.

Dobrý deň ,

aj tento rok by som Vám chcela veľmi poďakovať za výbornú ponuku
a neskutočnú ochotu pri zabezpečovaní našej letnej dovolenky 2015.

Boli sme veľmi spokojní, nehovoriac o cene ktorú ste mi ponúkli
veľká vďaka naozaj, veľmi si to vážim.

príjemný deň a všetko dobré Vám želám

s veľkou vďakou

a…  tešíme sa opäť na budúci rok

Daniela, Emma a Martina

Dobrý deň,

včera sme sa z Turecka vrátili na Slovensko. Chcela by som vyjadriť obrovskú vďaku za bezproblémový priebeh dovolenky. Žiadne meškania, na letisku v Antalyi ste to v spolupráci s Okay mali naozaj výborne zorganizované. Hotel Kleopatra Life **** je novučičký, krásny, v bezprostrednej blízkosti mora, jedlo bolo výborne (všetci sme si doniesli pár kíl navyše). Personál tohto hotela bol fantastický od majiteľa az po pani upratovačky to boli skvelí, milí ľudia a ostávame s nimi v kontakte.

Jedine čo ľutujeme je dĺžka nášho zájazdu (8 dní), do Turecka sme prileteli v nedelu večer a zase v nedelu skoro ráno sme z hotela odchádzali 🙁

O rok sa chceme určite vrátiť na toto miesto a do tohto hotela no na viac dní.

Preto Vás prosím keď budete robiť ponuky na leto 2016 dajte mi prosím vedieť aby sme si dovolenku rezervovali čo najskôr, čo v najlepšej cene, keďže sa aj počet osôb, ktorí chcú ísť (po našich recenziách) s nami rozrástol.

poďakovanie

Dobrý deň pani Lichvanová, touto cestou by som sa Vám chcela poďakovať za pomoc pri výbere našej letnej dovolenky. Pre mňa a moju rodinu bola dovolenka v Turecku – Alanyi v hoteli Kleopatra Arsi  jedna z najlepších.

Ďakujem

Pekný deň,
touto cestou by som sa chcela poďakovať Vašej CK za nádhernú dovolenku v hotely Sirens Beach – Kréta ako aj za celú organizáciu zájazdu a prácu delegátky / Martina /, ktorá bola vždý pokiaľ bolo potebné k dispozícii a jej znalosti sú ozaj na vysokej úrovni.

Dobrý deň

Dobrý deň,chcem sa velmi pekne podakovať Vašej CK za úžasnú dovolenku v Bulharsku na Slnečnom pobreží v hoteli Tia Maria.
Prišli sme výborne oddýchnuté ,krásne opálené a plné zážitkov.Všetko v hoteli bolo tip-top a strava velmi bohatá.
Ešte raz ďakujeme.Spolupráca s Vami bola rýchla a bezproblémová.Dakujem aj Mgr.Lucii Ernegovej za super spoluprácu.

Dobrý deň

Milá pani Martina, v piatok sme sa vrátili zo slnečnej Kréty- hotel Bali Mare. Touto cestou by som sa Vám rada poďakovala za odporúčanie a uistenie , že aj  Vami ponúknutým hotelom budeme spokojní / keďže hotel Stela Katrin už bol vypredaný/ . Bol to pekný apart. hotel, architektonicky citlivo  umiestnený do mierneho svahu s množstvom fontán a zelene, z jedálne bol nádherný výhľad na celý záliv, pláž bola čistá a voda nádherná.  Ďakujeme a želáme veľa spokojných klientov . krásny deň Oľga

Oľga

Dobrý deň.
Chcem sa poďakovať Vašej CK Solvex za krásnu dovolenku v Bulharsku,hlavne Vašej pracovníčke Eve Lajchovej,ktorá dokázala veľmi promtne vybaviť všetky papiere a naša dovolenka sa mohla začať 5.6.-12.6. na Slnečnom pobreží v hoteli Astoria .Boli sme maximálne spokojní s ubytovaním aj so stravou,všade čisto a zaslúžia si pochvalu aj kuchári,čašníci aj upratovačky a tiež náš delegát.Tak ešte raz chceme vysloviť veľkú vďaku Vašej CK maximálne spokojná sedemčlenná radina.

Reagujem na negatívne ohlasy

Reagujem na negatívne ohlasy, ktoré sa vždy vyskytnú, často to záleží aj na vnímaní zákazníka. Ale za najlacnejší zájazd, nemôžete očakávať superslužby. Ja som bol vo všetkých smeroch o triedu spokojnejší, než som očakával.Doprava, Hotel Kalina Garden na Slnečnom pobreží, aj čistota mora… všetko bolo nad očakávania.

klient

podakovanie

Chcela by som sa podakovat za dovolenku na Kréte na Stalise ,chcela by som to zopakovat aj tento rok ´boli ste úžasný všetko ako som chcela bolo splnené……

Odporučam

V minulom roku zaciatkom augusta  sme boli s Vasou cestovkou Turecko-Alanya.Hotel Bilkay. Služby, strava, personal, skratka všetko  perfektne.Delegatka velmi mila. Odporučam. Určite sa ešte tam vratime . Jana

Jana

Dobrý deň

Aj my sme boli v Istanbule so Solvexom a mozem len odporucit.Vsetko ako bolo napisane v propagacnych materialoch na infotabuli a tiez ponuknute bolo splnene- prehliadka Hagie Sofie zvnutra ani nemala byt a na turecky bazar nas odviezol naš autobus a bolo to v cene zajazdu,,,,a myslim ze sme mali tu istu delegatku, tak neviem no, ale tak to tam bolo aj napisane, tak ste si to mali lepsie precitat….a Istanbul bol naadherny a nelutujeme. My sme boli v hoteli Mercury na Slnecnom pobrezi, mozeme len odporucit-skvele sluzby a priamo v centre. Boli sme s dovolenkou spokojni a uz vyberame termin na toto leto.